Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

2 Hemliga funktioner för iPhone avslöjas snart

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om ni jämför dessa två bilder så ser ni säkert några intressanta detaljer

förutom en "fräashare" bild på iPhone så synes också två nya flickar som inte finns med i Video presentationerna för iPhone .. alltså 2 hemliga features ...

UPDATE: Apple har ändrat bilden som ni kan se ....

Senast redigerat 2007-06-28 08:20
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-27 21:20

Hoppas du har rätt nu bara.. Kan ju iofs vara något i stil med "80 gigabytes-iPhone" man såg häromdagen..

Ursprungligen av boris91:

Hoppas du har rätt nu bara.. Kan ju iofs vara något i stil med "80 gigabytes-iPhone" man såg häromdagen..

och just därför känns den "lilla" bilden som finns nyligen upplagd på Apples hemsida som mer aktuell och mer äkta .. medan det vi såg i Video demot mer var moch-up och därför 80 GB felet ... och just därför "saknas" två features ...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-27 22:41

Sant! Jag antar att en av flikarna är för Ringtones eller motsvarande konvertering i alla fall, men den andra då?

teh pr0n?

Jag lovar att en av flikarna har med abbonemanget att göra.

Jag har tittat och tittat och tittat men ser inga andra flikar än de 6 som vi sett tidigare...

  • Medlem
  • 2007-06-28 08:10

SKUMT! JAg kollade också igårkväll, jag hade svårt att hitta skillnaden men till sist gjorde jag det. Det såg ut att vara fler flikar i den övre bilden MEN nu, nu kan jag inte alls se det. Var jag bara trött igår eller är det någon som ändrat bilden? Vid närmare eftertanke skiljer sig också iPhonen tror jag, tycker det verkar som att det är en annan bild. Hur tolkar man det isf?

Apple har ändrat bilden !

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-06-28 11:50

I know.. vi får helt enkelt vänta till imorgon och se..

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2007-07-01 14:44

Apple är så busiga xD

1
Bevaka tråden