Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacToSchool - 12 program för $49.95

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag startade promon MacToSchool. I likhet med många andra promo-paket får man ett helt paket med program till ett kraftigt reducerat pris. I det här fallet 12 program för $49.95. MacToSchool-paketet innehåller som namnet antyder program som passar bra i skolan, även om nästan alla program går jättebra att använda inom andra områden också.

Läs mer på http://www.mactoschool.org/

Vad tycker ni?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-14 23:01

Hälften av mjukvaran känns ju rätt gammal sådär, men jag har ju inte provat det så det kan vara lite hur som helst.

Annars tycker jag att liknande bundles är väldigt bra i sig - man behöver ofta inte fler än 3-4 stycken apps men så får man ju allting annat på köpet också, det blir en bra affär.

Ursprungligen av boris91:

Hälften av mjukvaran känns ju rätt gammal sådär, men jag har ju inte provat det så det kan vara lite hur som helst.

Annars tycker jag att liknande bundles är väldigt bra i sig - man behöver ofta inte fler än 3-4 stycken apps men så får man ju allting annat på köpet också, det blir en bra affär.

Åldern på programmen vet jag inget om, men det spelar ingen roll, det viktiga är om de gör nåt vettigt. Tyvärr ser jag inget jag behöver i den där bunten. Annars gillar jag sådana där paket. Det räcker, som sagt, att ett par av dem är på önskelistan, de andra får åka med och kanske man hittar nåt bra som bonus.

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /homepages/30/d93437769/htdocs/macktoskool/themes/chameleon/chameleon.theme on line 44

Kodar man verkligen sidan när den ligger online? Har man inte en dev-domän som man låser och kodar mot? =P

Såg inte heller ett enda intressant program däri.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-08-15 23:01

Inget jag någonsin skulle komma på att köpa. Kändes lite 80-tal över det hela.

Ursprungligen av Gelan:

Inget jag någonsin skulle komma på att köpa. Kändes lite 80-tal över det hela.

Hur så menar du? För att en del program låter lite väl banala för att ta betalt för? Lite för specifika? Kanske i några fall. Sound Byte Light, "entertaining push-button playback of music and sound effects" låter lite för löjligt, och Diet Sleuth låter som såna där saker folk hittade på då.

Gör Macaroni nånting vettigt? Fast det är den billigaste av allihop, så vare sig den är bra eller inte så kan man köpa den separat.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-08-16 20:21
Ursprungligen av Ingemar Ragnemalm:

Hur så menar du? För att en del program låter lite väl banala för att ta betalt för? Lite för specifika? Kanske i några fall. Sound Byte Light, "entertaining push-button playback of music and sound effects" låter lite för löjligt, och Diet Sleuth låter som såna där saker folk hittade på då.

Gör Macaroni nånting vettigt? Fast det är den billigaste av allihop, så vare sig den är bra eller inte så kan man köpa den separat.

Inget speciellt, fick bara lite 80-tals känsla då jag kollade igenom erbjudandet.

Jag personligen tycker Mori, Horizon och Family är riktigt coola. WriteRoom också iofs, men det har jag inte jättenytta av.

1
Bevaka tråden