Tja frågan är ju ställd för problemet finnes. Jag har inte lyckats luska ut hur jag ska kunna få in Kanal9 via epg'n TVTV. Kanalen verkar inte ens finnas listad, iaf inte i sitt vanliga namn men den kanske heter något annat? Alternativet är förstås att lägga in manuella scheman men nu när jag väl börjat använda en epg så känns det så baklänges att återgå till manuella inställningar.

Är väl medveten om att detta kanske inte är den rätta avdelningen för frågan och frågan kanske är missvisande men men...

Kanske vore bra med lite extra info: Jag använder mig av en Eyetv250 med analog anslutning. Det är inte så mycket det att jag inte kan få in kanalen för det kan jag men jag kan inte finna den i TVTV's epg (elektronisk program guide) så om jag ska programera in något så får det bli manuellt för den kanalen. Min förhoppning med denna fråga var att det kanske var någon som lyckats luska ut att kanal9 heter något annat i epg'n och därmed kommit runt problemet eller att den finns i någon annan epg eller nåt. Alla tips är bra. Shoot!

Senast redigerat 2007-12-06 11:01