Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var se en Powerbook 17" i Sthlm?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Okej, dags att ta en titt på Big Al med egna ögon. Var kan jag se, provköra och klämma på en sådan i Stockholm? Någon butik som har provexemplar?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Leif Karlsson
Okej, dags att ta en titt på Big Al med egna ögon. Var kan jag se, provköra och klämma på en sådan i Stockholm? Någon butik som har provexemplar?

Den bör finnas hos inLife (Apple Concept Store) på Sveavägen. Jag ser att du är från Uppsala, då kan jag också rekommendera Macademic på Gluntenområdet, som också har fått in 17" PB.

/M

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-05-16 20:35

Finns på inlife, var där i onsdags 14/5. Väldigt trevlig personal dessutom.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Belak
Den bör finnas hos inLife (Apple Concept Store) på Sveavägen. Jag ser att du är från Uppsala, då kan jag också rekommendera Macademic på Gluntenområdet, som också har fått in 17" PB.

/M

Utmärkt. Tack för tipset!

  • Medlem
  • Hammarö
  • 2003-05-16 22:41

Oooh vad kool 17"-modellen är! Jag var inne på inLife för att köpa ett Airportkort till min Powerbook idag. Passade på att klämma lite på den nya PBn. Mmm... more is more...

  • Oregistrerad
  • 2003-05-16 23:11
Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Belak
Jag ser att du är från Uppsala, då kan jag också rekommendera Macademic på Gluntenområdet, som också har fått in 17" PB.

/M

Jupp var inne o lyfte på 17" PB på Macademic härom veckan.. man blir ju lite ha-galen

Kändes inte så himla stor heller.. eller är det distortion field på den?

1
Bevaka tråden