Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

call failure med Halebop

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Något mycket märkligt med mitt Halebop kort, när jag pratar så efter en viss tid så bryts samtalet och call failure kommer upp.
Använde innan Telenor och då hände detta aldig
vad ska jag göra ?

om du har ett nyare kort av 3g modell så har jag läst att det kan bli strul, mitt är ett 2 år gammalt halebop 2g-kort... funkar prickfritt. kolla om du hittar ett 2g-kort som också går på telias nät att prova med, funkar det då ska det säkert gå att få ditt nummer på ett 2g kort från halebop via kundtjänst.

om inte nu nån annan tror/vet att det kan vara något annat? har inte läst på överdrivet om användares samtalsfel osv iom att den biten som sagt funkar bra för mig.

Eftersom halebop kör på samma nät som Telia så kanske det är samma problem som diskuteras i den här tråden: http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/227206-tappade-samtal.html?highlight=tappade+samtal

Jag har själv samma problem, fast med telia. Det konstiga är att samtalen alltid tappas förr eller senare på vissa platser för mig, och på andra inte alls. Väldigt tydligt att det är så. Och det beror inte på täckningen, då den är full på alla dessa platser.

1
Bevaka tråden