Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var får man tag på joghjul?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har sett ett joghjul i aluminium, mindre modell. Är det någon som vet var man kan få tag på detta?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-05-19 17:22

Macoteket har...

Var det Contourjoggarna du syftade på? Jag letar tyvärr efter ett joghjul som vad jag sett inte har några knappar och är mycket mindre än dom på Macoteket.

Tänkter du på PowerMate från Griffin?

/M

  • Medlem
  • 2003-05-19 21:09

Powermate är cool, men lätt o ta fel på den och ta snusdosan istället... har gjort det många gånger....

Ja det var den! Tack så mycket, någon som vet en återförsäljare som har butik på internet?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Marcus Nummela
Ja det var den! Tack så mycket, någon som vet en återförsäljare som har butik på internet?

Japp, den finns hos AppleStore.

/M

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-20 23:28

Det finns annars special-designade tangentbort med jogg inbyggd. Har ej prövat dem, men det är nog ganska trevligt vid redigering kan jag tänka mig.

Här kan du se ett

Ser iofs lite plastigt ut...

Även Logickeyboard har ett litet utbud:

Kolla här

Svensk ÅF okänd... De har svenska tangentbord ivf.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-15 10:57

Fel pris på AppleStore?

Jag var just själv inne på AppleStore och kollade på detta tangentbord. Tyckerinte det är värt priset riktigt (se bif. skärmdump)

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-05-15 11:18
Ursprungligen av Zioneer:

Jag var just själv inne på AppleStore och kollade på detta tangentbord. Tyckerinte det är värt priset riktigt (se bif. skärmdump)

Haha. Det kanske är något unikt samlar exemplar. AppleStore US säljer inte det där längre verkar det som, men de säljer Bella-tangentbordet för $189.

1
Bevaka tråden