Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilken version av Touch??

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Heeej!!

Komplett.se säljer en 16 GB version av iPod Touchen för 3249:- vilket är svinigt billigt, men frågan är vilken är det de säljer? Är det den nyare med uppdaterad mjukvara dvs man får med mail funktioner och google maps? Eller är den den gamla de vill sälja ut och som man sedan får uppdatera själv efteråt?

Någon som vet?

Helst av allt vill jag köpa på Applestore.se för att få gravyr (3595:-)

Men kan jag spara 350 kr så gör jag ju gärna det...... förutsatt att det är den nya modellen dock annars kan jag likväl beställa den på Apple.se och slippa uppdatera själv och betala 155 kr för det....

  • Medlem
  • Vännäs
  • 2008-01-25 11:36

Det borde väl vara den nyare versionen med de nya tillbehören. Fast man vet aldrig Ring och fråga butiken, så får du säkert ditt svar du söker...

Men skit i vilken verison det är och jailbreka den så får du alla dom funktionerna + mkt mer

Senast redigerat 2008-01-25 22:38

Maila och fråga! men jag tror nog att det är den äldre versionen... känns som att det finns en anledning till att den är så billig

  • Medlem
  • 2008-01-26 08:53

Om man gillar ebay, jag gör det i alla fall! Spana in mp3directs auktioner på ebay.co.uk, där köpte jag min 16gb för 2800 inkl. frakt. Säljaren är seriös och skickar prylarna snabbt, jag hade min ipod på 4 vardagar. Dock fick jag givetvis inte nya modellen/nyaste programvaran.

/Sulan

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-01-26 10:38

Förmodligen är det den gamla versionen. Om man jämför med Macoteket som säljer den nya, så heter deras artikelnummer MA627B, http://www.macoteket.se/product_list.jsp?group_id=361490&product_id=1357465

Kompletts artikelnummer är MA627LL/A

Finns det någon butik som har den nya i lager?

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-01-31 00:17

Det spelar ingen roll på priset om det är 1.1.3 eller äldre, det är bara uppdateringen som kostar

1
Bevaka tråden