Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man lägga in SMBprefs med SFTP-klient?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nån som vet ifall man kan ladda ner det på någon hemsidan och sedan lägga in det på touchen genom SFTP klienten ?
När man ska ladda ner det står det att man måste ha 1.1.3.
Bara så att ingen säger : Men då är det ju bara att uppgradera till 1.1.3 ??
-Jag har gjort det två gånger men den blev helt kostig och hängde sig å sånt, så jag vågar inte göra det igen.
SMBprefrences, heter det förresten, programmet så att man kan byta teman.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-02-03 16:19

Du menar alltså Summerboard. Kolla i installer efter Summerboard. Det går att köra på iphone 1.0.0......... Jailbreak är ju en ganska väsentlig del i att kunna köra summerboard också

ja jag menar summerboard, och det går fortfarande inte, man måste fortfarande ha 1.1.3

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-02-04 10:05
Ursprungligen av fiskpelle:

ja jag menar summerboard, och det går fortfarande inte, man måste fortfarande ha 1.1.3

Okej men du kör 1.1.2 och har jailbreakat den?

  • Medlem
  • 2008-02-03 17:29

Försök att skriva en rubrik som beskriver frågan och posta i rätt forum.

Admin

Ursprungligen av Baron:

Försök att skriva en rubrik som beskriver frågan och posta i rätt forum.

Admin

Ledsen, men jag hade för mig att man faktiskt skulle diskutera iPod touch i diskussionen iPod Touch

  • Medlem
  • 2008-02-03 18:43

Det är väl programmet du diskuterar? SMBPrefs?

Inget att vara ledsen för. Men kolla igenom vilka forum det finns här så ser du snart vad som är rimliga mål för dina frågor.

Lurar till Touch ska ligga i "iPod- & iPhonetillbehör" fast du ska använda dem med en Touch, frågor som handlar om iTunes ska du lägga i "iTunes".

1
Bevaka tråden