Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

går ej att ladda över låtar!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej!

sitter och meckar med min tjejs andra generationen shuffle. Så fort jag ansluter den till datorn och börjar dra över låtar så segar allt upp sig nå helt sjukt mkt! sen efter en stund så ploppar ett fel meddelande upp (iPod-enheten "****" kan inte synkroniseras. Skivan som behövs hittades inte.)

Det har funkat klockrent jämt förut.. sedan efter att hno installerat om datorn och lagt på den senaste versionen av iTunes så har detta problem uppstått!

Lyckades få över låtar som vi sedan tog bort o la på nya låtar för några dagar sedan men då var de de låtarna som jagh la på i första omgången som fungerade och i iTunes visades låtarna som vi hade lagt på senast. Har testat att återställa allt och installera om iTunes typ 100 ggr, men inget hjälper!

Någon som kan hjälpa till innan iPoden åker i soptunnan?

tack på förhand

/Joel

  • Medlem
  • Torsby
  • 2008-02-19 20:08

Har du möjlighet att testa i en annan dator, för att konstatera om det är datorn eller iPoden som strular.

Gissningsvis är det datorn, och då kan det vara så att du inte får bort allt när du avinstallerar iTunes. Du måste även avinstallera QuickTime (det är oftast QT som ställer till det).

  • Medlem
  • 2008-02-21 12:12

Prova att återställa iPoden. Finns en funktion i iTunes för det. Hur lägger du över låtarna till spelaren? Kör du "Klicka och dra-principen" eller använder du iTunes när du överför låtarna?
Kör du XP/Vista eller OS X? Prova med en återställning i iTunes, det brukar lösa de flesta problemen. Rapportera hur det gick! Lycka till!

återställt har jag gjort 100 ggr.. o testat allt.. har laddat över på bägge sätten.. jag tror oxå att det är datorn.. men det funkade tyldigen skitbra när min tjejs bororas kompis pluggade in sin ipod..

Jag behöver också hjälp med detta!

1
Bevaka tråden