Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ljud Av / På Funkar konstig!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nynäshamn
  • 2008-03-25 22:47

Tjena alla på 99. Idag när ja satte på min iphone på ljudlös så händer det inget.. Efter att ha testat dom olika lägena lite så har ja fattat att dom funkar lite när dom vill. ngn som haft samma problem? Isf vad kan jag göra?

  • Medlem
  • Hillared
  • 2008-03-26 08:03

Om du menar att telefonen skall bli helt tyst när den är på ljudlös så stämmer det till viss del. Det man stänger av mha knappen är just ringsignalen, alarm från klocka och kalender kommer fortfarande att höras även om man satt den till "ljudlös".

Ursprungligen av Drakfot:

Om du menar att telefonen skall bli helt tyst när den är på ljudlös så stämmer det till viss del. Det man stänger av mha knappen är just ringsignalen, alarm från klocka och kalender kommer fortfarande att höras även om man satt den till "ljudlös".

Alarm från klocka fungerar väll inte alls om man har ljudlös på tyvär, kompis sa det har iof inte testat själv!

Senast redigerat 2008-03-27 10:18
  • Medlem
  • Nynäshamn
  • 2008-03-26 22:52

Jodå det funkar, "Testar" det varje morgon!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-03-26 19:38

Även ringsignalen hörs om du använder lurar. Idiotiskt. Sjukt jobbigt att bli väckt av en ilsken ringsignal när man somnat med talbok.

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-03-27 14:20

Alarm i ljudlös läge funkar ej för mig. Jag vaknar ändå av att telefonen ligger och vibrerar mot träet på nattduksbordet men ingen signal i ljudlös läge..

1
Bevaka tråden