Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Akut hjälp! Avinstallerade dock och ser nu inte programmen!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag ska sälja min ögonsten imorgon. Vilket endast är ett taktiskt beslut, det känns hårt däremot.
Men jag ska ha 3g versionen sen iaf

Nu till problemet!

Jag avinstallerade Dock (lilla gula dockan i hörnan) och nu ser jag inte programmen som fanns på dockan. Hur får jag tillgång till dem?

Installer var ett av dem så jag kan inte installera tillbaka det.

HJÄLP snälla!

Jag har döljt de ikoner jag inte längre ser med hjälp av Customize.

Snälla snälla är det någon som har en lösning? Börjar bli smått tokig.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2008-05-13 19:28

Jag är inte säker på att jag förstår.. eller.. jag är säker på att jag inte förstår.

”lilla gula dockan i hörnan”?
”Installer”?
”döljt ikoner jag inte längre ser med hjälp av Customize”?

Ta allt från början.

Jag har alltså använt mig av programmet Dock och med hjälp av Customize dolt ikonerna från "skrivbordet". (Man klickar på ögat på customize så försvinner dem)
Nu avinstallerade jag programmet Dock via installer och nu jag ser inte alla program längre, de som jag dolt.
Installer är alltså dolt och jag behöver komma in antingen där för att installera tillbaka Dock eller kunna öppna Customize eftersom det också är dolt.

Kommer jag åt Customize kommer jag kunna göra alla program "skrivbords"synliga på iphonene igen.

Hoppas det klarnade lite, säg till annars.

  • Medlem
  • Neverland
  • 2008-05-13 19:42

Oj. Jag såg inte förrän nu att jag visst hamnat i iPod-/iPhone-delen. Här har jag inget att göra.

Sorry

har du openSSH installerat?
annars , rekommenderar jag en restore!

1
Bevaka tråden