• Medlem
  • Örebro
  • 2008-07-12 16:19

Har sökt efter svar om detta men hittade inget.

Igår installerade jag Boss pref. som jag har haft tidigare också och det har funkat utmärkt.

Men efter att jag installerade det och pillade lite med dom vanliga inställningarna i det programmet, så funkar inget program alls i telefonen!

Oavsett om jag ska gå in i boss pref. eller bara sms eller telefon, så funkar inget. Jag kommer in
i alla programmen, men touchskärmen är typ helt död. Jag kan inte trycka på någon knapp i programet eller så. I tex. telefonboken kan jag inte scrolla bland alla namn för touchskärmen är som helt död.
Men i vanliga summerboard-menyn kan jag bläddra mellan dom vanliga sidorna med program osv. så själva skärmen är ju inte trasig.

Dessutom när jag ska slå på knapplåset så typ bara släcks ljuset. Den blir inte så där helsvart utan jag kan fortfarande se slide-knappen som man låser upp med osv. Också lite mysko :s

Någon som har varit med om liknande? Jag testade precis att bara köra om med iLiberty+ och det gick som det brukar. Men telefonen är fortfarande detsamma. Kanske pga av att jag inte återställde den helt och hållet? Jag kan ju inte göra det nu när FW 2.0 är ute Vet heller inte hur man laddar ner någon annan FW och installerar manuellt. Aldrig gjort det.

Och jag har INTE iPhone 3G utan det är gamla hederliga modellen som gäller
Kör också windows tyvär.