Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

e-Faktura hjälp

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Järfälla
  • 2008-07-20 22:58

Varför kan jag inte välja e-faktura?
Är det en bugg i telias system eller något annat?

Tänkte kolla om någon här visste nu, jag ska höra med Telias support imorgon.

Ursprungligen av f-our1:

Varför kan jag inte välja e-faktura?
Är det en bugg i telias system eller något annat?

Tänkte kolla om någon här visste nu, jag ska höra med Telias support imorgon.

vad jag minns så är Autogiro (i Telias fall) lika med E-faktura, rätta mig om jag har fel.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-07-21 06:13

E-faktura är inte samma sak som autogiro. Att anmäla dig till e-faktura gör du via din internetbank.

  • Medlem
  • 2008-07-29 14:45

står ju längst ner ...beställ e-faktura

Ursprungligen av _r2d2:

står ju längst ner ...beställ e-faktura

Ser likadant ut hos mig, men problemet är att texterna "Beställ Telia Autogiro »" och "Beställ Telia eFaktura »" inte är länkade. Med andra ord händer det inget när man klickar på dem. Antar att det är samma problem som f-our1 har.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-07-29 22:56

Jag gissar på att det är så eftersom man inte kan beställa varken Autogiro eller E-faktura via webben.

Med Autogiro måste du skicka in en speciell blankett och e-faktura beställer du genom din internetbank.

Ursprungligen av zappee:

Jag gissar på att det är så eftersom man inte kan beställa varken Autogiro eller E-faktura via webben.

Med Autogiro måste du skicka in en speciell blankett och e-faktura beställer du genom din internetbank.

Fast då borde de inte heller skriva som det står i skärmdumpen till första inlägget: "Här kan du beställa Telia Autogiro och Telia eFaktura. För att göra det, klicka på önskad länk."

  • Medlem
  • International user
  • 2008-07-30 01:06
Ursprungligen av Christofer:

Fast då borde de inte heller skriva som det står i skärmdumpen till första inlägget: "Här kan du beställa Telia Autogiro och Telia eFaktura. För att göra det, klicka på önskad länk."

Iofs sant, antar att webbkillen suttit och sovit.

1
Bevaka tråden