Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Piratkopierade spel på internetcafé

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag och en kompis gick till ett internetcafé och betalade $3.50 för en timme för att köra lite Battlefield 2. När vi loggat in och gjort allt klart så gick det inte att ansluta till internetservrar för spelen hade illegala CD-nycklar!

Jag gick till receptionen och frågade vad som pågick och då erkänner han att spelen är piratkopierade (!) När vi vill ha pengarna tillbaka säger han att minimiavgiften är $2 för att sätta sig vid en dator och det går inte att diskutera. Jag frågar om jag ska komma tillbaka med polisen och informera dom om deras verksamhet och då fick vi våra dollars.

Lite irriterad startade jag en tråd på Australiens största internetforum och trodde att jag skulle få ett par svar - tråden har fått 90 svar redan!

Läs hela tråden på Whirlpool:
Unlicensed games - Cyber Games Melbourne - PC Online - Gaming - Whirlpool Broadband Forums

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2008-07-31 08:40

Mycket bajs också tydligen. Det var värst vilka nitiska moderatorer det verkar vara där!

Vi kanske skulle ta hit några.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-31 11:26

Kul läsning

1
Bevaka tråden