Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med program från App Store!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2008-08-06 22:45

Har stött på ett väldigt konstigt problem med min iphone (2g). Varenda program som jag laddat ner från app store har slutat fungera helt. Trycker jag på nån av programen så kommer antingen första bilden från programet upp och åter går sedan direkt till spring board, eller så blir det bara svart och återgår senda till spring boarden. Nån annan som stött på detta problemet och har en lösning? Vet inte om det kan ha med saken att göra men sista programet jag instalerade var quake4iphone via cydia, och precis som det spelet så fungerar alla andra spel och program nerladdade från cydia utan problem. Provat med en återställning av inställningar, hjälpte inte (har även startat om iphonen). Någon som kan komma med förslag?

Det har hänt mig med och jag lämnade in den till MacForum i Göteborg. Den fungerade inte alls ett tag och jag trodde ev att det berodde på den förra uppdateringen för ca två veckor sedan (inte firmware 2.0 som kommit nyligen utan det var väl för iTunes tror jag) och att jag dessutom lagt in för många program. MacForum fick igång den men nu är den "död" igen och blir jättevarm när jag laddar den. Har återställt två ggr och lagt in allt igen (tog hiskliga 8 timmar). Ska lämna in den igen i morgon. Jag har bara 8GB så kanske det inte får plats med många program (har ca 80 st, många gratis men en del som kostar).

1
Bevaka tråden