Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Paris Hilton for President

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ni sett den här?

Paris Hilton Responds to McCain Ad from Paris Hilton, Adam "Ghost Panther" McKay, and Chris Henchy

Paris Hilton blev lite stött när John McCain använde henne i en politisk reklamfilm nyligen så hon gav igen. "See you at the debates, bitches"

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2008-08-07 09:17

Säga vad man vill om Paris, men humor har hon...

Nja, jag skulle nog säga att manusförfattarna har humor.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-08-07 09:44

Paris är mycket selfmade

– Men givetvis långt ifrån allt, som alla andra

Om nu någon tror att Paris Hilton är dum i bollen och inte kan någonting så är det alltså inte så.

Såg videon ovan igår, skitrolig.

Jag snackade med en tjej som sa att Victoria Silvstedt var en så pinsam bimbo.

"Jo det håller man väl med om. Men hon har ju lyckats marknadsföra sig precis rätt - hon är känd över hela världen som sexsymbol, varit Playmate of the year, har tjänat ihop flera miljoner dollar, fotomodell med kontrakt för Guess Jeans, varit med i flera TV-shower som Melrose Place etc, givit ut skivor, varit med i Hollywood filmer och har flera lyxlägenheter runt om i världen. Visst är hon pinsam!"

Tog en stund att hitta, men hittade det till slut. När Paris skulle träffa ägaren till Guess för att eventuellt bli "spokesmodel" (hur översätter man det) hade hon före mötet tillbringat några dagar med att plugga företagets historia och nämnde några saker hon lärt sig under samtalet. Hon fick jobbet direkt.

Detta från en väldans Paris Hilton kritisk källa:
Paris Hilton Watch Money

Som hittade listan här (men den kom inte fram via min Google-sökning):
10 reasons why Paris Hilton is a business genius - Times Online

Artikeln har 10 skäl till att hon är en skicklig affärskvinna. Jag håller med.

Martin, du har helt rätt om Victoria Silvstedt också, man kan lära sig mera om att bli rik av henne än av tex företagsekonomiska institutionen vid Stockholms universitet.

Det finns inget så smart som en smart kvinna.
Och så hotande för vissa män. Och vissa kvinnor.

Paris har väl tillräckligt med dollar för att driva en presidentkampanj och nu när Hillary inte blir det så kanske USA är redo för en kvinna vid nästa omval ? Det får vara en kvinna som regisserar sitt liv från början. Inte testa kokain, inga tonårsförälskelser med fel kille, gå i kyrkan ofta, inga kontroversiella åsikter i collegetidningen, juridikstudier, två barn osv.

1
Bevaka tråden