Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är det bara jag som har problem med att installera Apps?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-27 17:47

Börjar bli riktigt trött på det här: varje gång jag försöker installera en ny app på mobilen tar det ca 15-20 minuter per app innan installationen är färdig, oavsett om det görs direkt på mobilen eller via iTunes. I 95% av fallen följs det dessutom av minst en krasch ca fem minuter efter att installationen har börjat och inte nog med att mobilen kraschar, det tar allt längre tid innan mobil j*veln startar igen.

Igår hade jag ovanligt dålig tur och installerade en uppdatering till 1password: mobilen är ansluten till iTunes i femton minuter (progress-baren rör sig extremt långsamt), kraschar halvvägs igenom och går inte att starta igen på 30 minuter. Varje försök att starta mobilen visar bara äpplet i sex-sju minuter, sen blir skärmen gråaktig och inget mer händer. Enda sättet att få igång den är att hålla nere Home + Power i tio sekunder och sen hoppas att den vill starta nästa gång.

Vad fan har hänt? Har återställt mobilen men samma sak händer igen. Är det bara jag som har de här problemen? Just nu drar jag mig från att installera nya program eftersom det krävs så mycket tid och tålamod.

Oh: och sen börjar jag bli trött på att iTunes hänger sig i 30-60 sekunder varje gång jag ansluter mobilen.

Vad jag ser framgår det inte vilken Firmware version du har.. Skulle underlätta om du sa den då 2.0.2 har en bugg, exakt som du förklarar.
Läste det på www.n95an.se/iphone iallafall.

Senast redigerat 2008-08-27 20:33
  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-28 00:31

Jo, det är 2.0.2, men det hände även då och då med äldre versioner. Å andra sidan har du nog en poäng, det har blivit värre efter uppdateringen.

Kan inte komma åt forumet eftersom man måste registrera sig för att läsa.

Senast redigerat 2008-08-28 00:44
1
Bevaka tråden