Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Appstore program vill inte starta

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att ha uppdaterat min iPhone 2G till 2.0.2 med hjälp av Quickpwn så kan jag inte öppna program nedladdade från Appstore. Nån som vet varför?
Saker nedladdade med Cydia fungerar.

Tacksam för svar

  • Medlem
  • Borgholm
  • 2008-09-06 17:25

Har precis samma problem..:/

EDIT: Fast jag kör med 3G modellen.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-09-07 10:11
Ursprungligen av edika:

Har precis samma problem..:/

EDIT: Fast jag kör med 3G modellen.

Startat om iPhone? Låter enkelt men har hjälpt mej.

Jag har samma problem. Funkar inte efter omstart heller för den delen. Jag har använt pwnage tool en gång till för att börja om från början men inte ens det hjälpte...

  • Medlem
  • Nyköping
  • 2008-09-07 14:45

Samma problem här.

Min lösning:
Kopplade min MacBook mot telefonen och såg att mina apps inte fanns i Program fönstret i iTunes. Tankade ner samma app från appstore via iTunes och försökte synka programmen med telefonen, fick ett meddelande om att min dator inte var auktoriserad fast jag var inloggad på iTunesstore.
Avautoriserade och sen Autoriserade igen via Affär menyn i iTunes sen synkade jag programmen och vipps så funkade det igen.

Hoppas det hjälper någon.

Senast redigerat 2008-09-07 15:39

Jag hade hade samma problem, men Jag följde instruktionerna enligt sidan nedan, och nu funkar det äntligen!

Pwnage, iPhone 2.0, Cydia, Installer => AppStore Apps Crash - Solution/Fix! | iLikeMyiPhone.com

Hade tidigare använt pwnage tool för att uppdatera till 2.0.1.

Jag följde intruktionerna som romanesco tipsade om. Nu funkar allt igen! Jag tackar och bockar!

1
Bevaka tråden