Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wordpress problem i iphone3g

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-09-18 23:10

Har wordpress appen från app store i min iphone 3g. Rågade glömma ändra status från local draft till publicerat vid ett tillfälle. Döm av min förvåning när jag öppnar local draft foldern och den är tom.
I översikten står det Local Draft (1) men när jag knackar på mappen får jag upp en tom lista.
Har testat att spara flera poster till foldern och får då Local Draft (2), Local Draft (3) osv men listan öppnar ändå tom.

Någon som har samma problem?

Tyvärr har jag inget att hjälpa dig med, men tackar för infon om wordpress appen. Nu kan man alltså sköta siten från luren också. FEST!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-09-19 11:16

Om du tar hem programmet, testa gärna att spara utkast till local draft och se om du kan komma åt dem.

Utan problem

Jag kan utan problem lägga något i local draft och sedan hämta upp den för att lägga den till "published"
Nåt fel är trasigt...
Grymt program dock!

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-09-19 17:44

Tack. Installerade om appen och nu fungerar det även här. Skumt.

Livar upp tråden igen, jag får verkligen inte igång appen. XML-RPC problem står det. Någon som liknande problem?

  • Medlem
  • International user
  • 2009-06-25 17:17
Ursprungligen av godpuppet:

Livar upp tråden igen, jag får verkligen inte igång appen. XML-RPC problem står det. Någon som liknande problem?

Den är kanske inte uppdaterad för att fungera med 3.0?

1
Bevaka tråden