Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Liten fråga: Teleplugg

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som vet nått bra ställe i Stockholm att köpa teleplugg? Gärna inte dom på Clas O eller Kjell (har dock inte kollat alla på Kjell & co). Tänkte hitta några bra att köpa imorrn om det inte blir för krångligt.

Tack på förhand.

Valfri musikaffär bör fungera.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-30 08:33

Gamla Estrad hade förr ett bra sortiment av diverse pluggar i lösvikt, det kostade förstås därefter, men om man bara behöver ett par just nu så är det praktiskt. I kassan finns/fanns de.

Kolla om du kan hitta Neutrik någonstans, det är dom bästa i världen enligt mitt tycke, visst de kostar mer än en "vanlig" men det är det värt

Mvh

Jag har fått en känsla av att Neutrik har väldigt varierande kvalitet på sina prylar.. men JAM brukar ha dem inne.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-01 00:09
Ursprungligen av Volantiz:

Jag har fått en känsla av att Neutrik har väldigt varierande kvalitet på sina prylar.. men JAM brukar ha dem inne.

Vad är det för produkter du menar egentligen ?

Neutrik är defacto de bästa kontakter man kan köpa !

I promise !!

WT

Vad brukar de kosta på Estrad/numera 4nosound då? Fick ett par dyra Switchcraft på Jam för 46:- Hade nog tänkt mest 20-30:- st för dom.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-09-30 20:18

Det låter som ett normalt pris, jag köper mest Neutrik och mest XLR, men 40-60:- per kontakt får man räkna med i lösvikt om man skall ha kvalitet.

thomann.de har bra priser

Ursprungligen av Volantiz:

thomann.de har bra priser

Ja, efter en titt kan jag instämma. Men hur är dom billiga telepluggarna dom säljer. (under 20 kr st).

Dessa 2 typer köpte jag idag, hög kvalité och kraftiga lödterminaler. Riktigt bra.
Switchcraft
Switchcraft

  • Medlem
  • Linköping
  • 2008-10-09 00:02

Elfa.....

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-09 00:11

Om man vill betala överpriser.....

WT

1
Bevaka tråden