Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Win XP - SP3

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som installerat SP 3 till XP på sin musikdator? Vill höra erfarenheter om allt funkade smärtfritt eller om SP3 ställde till med massa strul?

Har installerat på en massa maskiner, bla min musikdator, och inte märkt några som helst problem.

Samma här, kör SP3 på musikburken...

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-19 14:41

Både på laptop och stationära för nån vecka sedan, smärtfritt än så länge.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-10-19 15:04

Jag installerade också för några veckor sen, och sen dess har den med jämna mellanrum varit slö som satan och jiddrar om att registret är fullt. Kan inte svära på att det har med SP3 att göra dock. Men annars verkar det inte vara några problem.

  • Medlem
  • 2008-10-20 09:59

Samma här. Går finfint.

/Mein

Instämmer i kören, inga problem.

Dum fråga, hur vet man om man blir drabbad av SP3 eller inte? Är det sånt som ex. kommer med "automagiska uppdateringar" eller liknande? Hur kan man veta innan om vad det är man får?
Vet att man kan göra inställningen att man kan hämta uppdateringar själv eller auto.
Men ändå... hur vet ni?
Blir ju klart "orolig"/nyfiken när folk gormar och flaggar inför uppdateringar

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-10-20 16:59
Ursprungligen av Electroboy:

Dum fråga, hur vet man om man blir drabbad av SP3 eller inte? Är det sånt som ex. kommer med "automagiska uppdateringar" eller liknande? Hur kan man veta innan om vad det är man får?
Vet att man kan göra inställningen att man kan hämta uppdateringar själv eller auto.
Men ändå... hur vet ni?
Blir ju klart "orolig"/nyfiken när folk gormar och flaggar inför uppdateringar

Jag har autotragiska uppdateringar på och fick ingen förvarning om vad det var som installerades, det körde igång av sig självt.

Ursprungligen av Bobbski:

Jag har autotragiska uppdateringar på och fick ingen förvarning om vad det var som installerades, det körde igång av sig självt.

Hände mig också på en bärbar Thinkpad som började strula kopiöst efteråt. Lätt att inte klämma fram ett garv efter allt problem jag haft efter denna update.

Ville därför kolla med er hur ni upplevde era SP3 updateringar på musikmaskinerna överlag?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-10-20 14:56

"installera ingenting automatiskt". Enbart p.g.a microsoftnojor alltså...

Fast det vore ju ganska irriterande att ligga och pressa cpun på 70-80% i nåt musikprogram, så börjar datamaskinen ladda hem och installera en massa skit så man mer eller mindre måste avbryta det man gör.

min frågade iaf först, så jag tackade nej ett par gågner tills det passade.. funkar bara bra hittils

bobbski: kör CCleaner - Home -rensar i registret och grejjar

1
Bevaka tråden