Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Appleformaterad på PC

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det något sätt att komma åt en Appleformaterad iPod (5G) på en PC för att t.ex. köra Yamipod eller Anapod?

Jag förstår inte frågan och ev inte andra heller eftersom ingen svarat på ett dygn.
Vad menar du med att "komma åt" en iPod på en PC ?

Har inte en aning om vad det är för program du menar.

MEN hade du sökt på forumet så hade du fått fram trådar om att skriva och läsa mac format som hfs+ i windows.

Nä, ibland är det svårt att formulera sig.
Här är i alla fall lösningen:
xplay3

Efter att ha installerat det "kommer jag åt" mina filer på iPoden när den är ansluten till en PC.

Bra att du skrev in lösningen så att andra kan ta del av ditt svar !
Grattis till 500 inlägg föresten.:)

Det ska väl tilläggas (med tanke på att detta är ett Mac-forum) att programmet du nämner är för Windows XP/Vista och Window Media Player 11. Gratis att testa men kostar sedan $29:95. Det står:
XPlay 3 gives you direct access to your iPod, meaning there is no middle man, no application. Copy music, photos, playlists and videos both on and off your iPod to any computer. In addition to music, you can finally manage photos on your iPod. Copy your favorite photos to your iPod to show friends and copy them back off onto any computer to share and save the memories. With XPlay you can also transfer iPod-ready videos. unspecified updates.
Skriv gärna och berätta här hur det fungerar.

1
Bevaka tråden