Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mellandagspub i Umeå måndag 29 december 2008!

Tråden skapades och har fått 46 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-12-28 12:49

Ni kan stryka mig Blev förkyld den 23:e och har nu dubbelsidig öron- och ögoninflamation med en rejält elak hosta och halsont. Ser knappt att läsa vad jag skriver här.

Ursprungligen av MatsOlov:

Ni kan stryka mig Blev förkyld den 23:e och har nu dubbelsidig öron- och ögoninflamation med en rejält elak hosta och halsont. Ser knappt att läsa vad jag skriver här.

Usch då. Krya på sig!

Tror ni att man behöver boka bord eller klarar vi oss? Är det någon (hint hint Adrian ) som känner sig manad isåfall?

Krya på dig MatsOlov!

Ursprungligen av staed:

Tror ni att man behöver boka bord eller klarar vi oss? Är det någon (hint hint Adrian ) som känner sig manad isåfall?

Det bästa är ju om vi inte behöver boka bord för det är så flytande hur många som verkligen kommer. Så frågan är om man tror det är knökfullt på måndag.

Eftersom den stora gå ut-dagen var i fredags och sen var det lördag på det och så är det fest på onsdag igen, tycker jag det är rimligt att anta att de stora massorna hålla sig hemma imorgon måndag kan man tycka.

Det som möjligen skulle kunna ställa till det är om det är någon stor sporthändelse på måndag inom någon av pöbelsporterna (någon som vet?), annars tror jag inte vi behöver boka.

Den som är först på plats kan ju säga att vi blir ett sällskap på 10-12 pers (eller liknande beroende på anmälningar/avbokningar idag och imorgon) så får dom hitta lämpligt bord åt oss.

Låter rimligt.

Buhu, kan inte komma jag heller. Lever dock i Apple nirvana efter att Tomten kom med både iPhone och AppleTV.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-12-29 12:38

Osäker om jag kan komma, frugan är krasslig så det beror på hur hon mår ikväll om hon orkar ta hand om sonen själv.

När det gäller sport ikväll så är det Sverige - Lettland i JVM i hockey, kl 20:30 tror jag. Men då den matchen sänds på svt24 så stannar nog många hemma och ser den.

Ojdå. Många sjuka den här tiden.

Sverige - Lettland kl 2030 bör väl inte vara ett problem. Får vi hoppas.

...och jag som trodde att Mac-användare inte drabbades av virus...

Hoppas ni andra är friska fortfarande så vi blir några stycken ikväll. Ät en kiwi om dagen och tvätta händerna ofta, så förbättrar ni oddsen i alla fall

Den där matchen känns inte som ett problem, det borde vara rätt lugnt ikväll ändå.

Ursprungligen av Adrian B:

...och jag som trodde att Mac-användare inte drabbades av virus...

Hahaha! *ba-dam-dam-tsch*

Tack för ikväll kära macpub:are!

  • Medlem
  • 2008-12-30 00:18

Jag tyckte det var råtrevligt. Tack allihopen!

Det var som vanligt mycket trevligt. God kväll.

Tack för igår! Jag tyckte jag var där länge, nästan fyra timmar, men ni var ju några som stannade ännu längre, hur sent blev det?

Här är några av mina bilder, macnördfaktorn blev hög när en två veckor gammal MacBook dök upp

Mmm... "Death by Chocolate"

  • Medlem
  • 2008-12-30 18:47

Det blir snygga bilder när man använder blixt. Damnit.

Ursprungligen av lufra:

Det blir snygga bilder när man använder blixt. Damnit.

Lägger du hela förtjänsten på blixten, va? Näe, men visst gör det enorm skillnad när man kan slå den i taket istället.

  • Medlem
  • 2008-12-30 21:35

Illa dold prylavund, tror jag det kallas.

Bevaka tråden