Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Porterna nummer trots bindningstid ?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borlänge
  • 2008-12-16 23:02

Går det att göra det hos Telia ? När jag hade 3, innan jag skaffade Telia och Iphone beställde jag ett nytt nummer hos 3 och de lade mitt gamla i "karaktän". Sedan var mitt gamla nummer öppet för portering till Telia. Går det att göra hos Telia med ? Eftersom det kommit en upplåsning nu så är jag intresserad på att byta till Tele2 men vill behålla mitt gamla nummer.

Ursprungligen av Egil:

Går det att göra det hos Telia ? När jag hade 3, innan jag skaffade Telia och Iphone beställde jag ett nytt nummer hos 3 och de lade mitt gamla i "karaktän". Sedan var mitt gamla nummer öppet för portering till Telia. Går det att göra hos Telia med ? Eftersom det kommit en upplåsning nu så är jag intresserad på att byta till Tele2 men vill behålla mitt gamla nummer.

Vänta till upplåsningen är här iaf.

  • Medlem
  • Borlänge
  • 2008-12-16 23:42

Visst, men jag undrar om det är möjligt att göra detta nummerbyte. Om inte så är upplåsningen ej nödvändig för min del.

Kan inte telia svara på detta?

  • Medlem
  • Borlänge
  • 2008-12-16 23:58

Eftersom kötiden oftast är uppemot timmen så tänkte jag att någon här visste.

Om du inte vet, varför svarar du ens ?

Ursprungligen av Egil:

Eftersom kötiden oftast är uppemot timmen så tänkte jag att någon här visste.

Om du inte vet, varför svarar du ens ?

Jag försöker hjälpa dig fram till ett svar för guds skull.
Folk kommer ofta in och ställer operatörrelaterade frågor här, för att de inte orkar ringa till operatören själva.
En timme kö? Det påståendet ska jag diskvalificera imorgon bitti!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-17 21:40

Tur man har företagsabb, ingen kötid alls

1
Bevaka tråden