Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka Microsoft Outlook synkar med iphone?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-22 19:33

Vilka Microft Outlook synkar med iphone?
Jag vet att 2007 gör det men vilka fler?
Finns det i gratisversionen Oppen Office?

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-12-22 23:26

Är det inte så att iTunes tittar i Outlook-mappen än att Outlook tittar i iTunes-mappen? Med andra ord så är det iTunes som så att säga bestämmer. Men det hindrar ju inte någon hacker att ändra någon .plist-fil att peka ut OO istället...

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-23 06:54

Jag kör windows Vista och Itunes/iphone kunde inte synca kontakter med de mailkontakterna där. Jag kanske gör fel då.
Installerar jag Office 2007 med tillhörande Outlook funkar det dock.

Ursprungligen av Auto:

Vilka Microft Outlook synkar med iphone?
Jag vet att 2007 gör det men vilka fler?
Finns det i gratisversionen Oppen Office?

Jag kör Windows XP sp2 och Outlook 2003 (mot Exchangeserver). Funkar alldeles utmärkt.

Det är inte Outlook som synkas med iPhone utan det är det som ligger på Exchange-servern.

Fast å andra sidan borde det funka utan Exchange men det har jag ingen aning om...

Kör Entourage 2008 mot en Exchange 08.

Det funkar utan Exchange. Har kört Outlook 2003 och 2007, inga problem.
Funkar troligtvis med tidigare versioner också.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-12-29 23:21
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Det är inte Outlook som synkas med iPhone utan det är det som ligger på Exchange-servern.

Fast å andra sidan borde det funka utan Exchange men det har jag ingen aning om...

Kör Entourage 2008 mot en Exchange 08.

Det är Outlook som synkas. Kalender och kontakter i Outlook kan man ha utan att vara ansluten mot någon Exchangeserver.

Jo det vet jag.., men inte på mac.

"inga kalenderprogram som stöds"

Efter jailbreaking med Quickpwn 2.2.5 säger iTunes "Inga kalenderprogram som stöds" Tidigare funkade det bra med iTunes 8.2 men nu gick jag tillbaka till 8.1 för att jailbreaken ska fungera.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2009-07-28 13:14

Att synka direkt mot din egen dator är så 90-tal. Det du vill ha är en server som tar hand om din kalender online och som sedan din PC, mobil etc kan uppdatera sig mot.

På jobbet kör vi Exchange och Outlook, det fungerar fantastiskt bra med iPhone.
För mina egna grejer använder jag Google Calendar, webbgränssnittet när jag sitter vid en dator och via min Nokia 5630 när jag är på språng, Google Cal synkar också med Exchange-protokollet, det stödjer dock inte synkning av epost.

MobileME är också ett alternativ, Outlook kan synka mot det också.

Hoppas det hjälpte!

  • Medlem
  • Partille
  • 2009-09-22 12:33

Synka Iphone med Entourage via Exchange

Om jag noterar i kalendern i min Mac Air Entourage så synkar den helt ok med både PCn och Iphone.
Om jag noterar i min PC så synkas det med Entourage och Iphone som det skall
Om jag noterar i Iphone kalender synkar det med min PC (Windows) utan problem men noteringen kommer inte upp i Enturage. Hur kan det vara så? Jag har installerat Snöleopard, installerat om Mac Office 2008. Någon som vet vad problemet ä?

1
Bevaka tråden