Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synka SE W850i och iCal åt BÅDA hållen?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Synkade för första gången. Jag hade en massa tider i telefonen och andra i iCal. Men uppgifterna i telefonen försvann helt och ersattes av uppgifterna i iCal. Det var ju liksom inte meningen. Jag antog ju att man kunde föra ihop dom, vilket ju ordet "synkronisera" snarare betyder än att radera och ersätta.

Kan man inte göra det? Går det bara att föra över från iCal till telefonen?

  • Medlem
  • 2009-01-20 22:56

Jag har precis samma telefon och det går utmärkt att synka åt båda hållen för mig. Jag har inställt så att aktiviteter skapade i telefonen läggs i en kalender som heter "mobilmöten". När jag synkar så kopieras allt till ical. Jag har andra kalendrar för t.ex. schema som jag "prenumererar" på i ical, och dessa har aldrig skrivit över några aktiviteter i min mobil.

Lycka till!
Mvh, Henrik

Ursprungligen av swek:

Jag har precis samma telefon och det går utmärkt att synka åt båda hållen för mig. Jag har inställt så att aktiviteter skapade i telefonen läggs i en kalender som heter "mobilmöten". När jag synkar så kopieras allt till ical. Jag har andra kalendrar för t.ex. schema som jag "prenumererar" på i ical, och dessa har aldrig skrivit över några aktiviteter i min mobil.

Lycka till!
Mvh, Henrik

Förlåt en pappskalle, men tror du att du vill/orkar beskriva hur du gör, vilka spakar du drar i, knappar du trycker på och fönster du ser för att åstadkomma detta? Sätter du upp nåt extra konto nånstans eller så?

1
Bevaka tråden