Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

EZ Audio Converter får inte kontakt med iTunes!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-01-29 22:45

Jag har köpt enION usb-skivspelare med omvandlingsprogrammet EZ Audio Converter och brusreducerings-programmet Audacity. Audacity fick jag inte att fungera, och efter att ha stängt av det vill det inte starta igen – vid försök "avslutas" det direkt. ("Programmet Audacity har oväntat avslutats.") Audio Converter spelar in som det ska, men när jag – efter att ha döpt filerna (steg 4) – ska exportera dem till iTunes (steg 5), får jag upp ett meddelande attAudio Converter inte får kontakt med iTunes. Detta trots att iTunes öppnar sig då jag i Audio Converter klickar på "next", för att gå vidare till steg 5. Audio Converter startar alltså iTunes, men får ändå ingen kontakt! Problemet finns inte omnämnt i "troubleshooting" i manualen. Är det någon som känner igen/förstår problemet och vet hur jag kan lösa det? Jag längtar efter att få in all min vinyl i macen! Tacksam för hjälp.

Bitte

Samma problem här

När jag försöker leta efter ev ny programvara att ladda ner så hävdas det att serienumret jag anger till min spelare inte gäller.

Någon som vet lösningen?

  • Medlem
  • International user
  • 2009-11-29 11:42

Likartat problem
men när jag – efter att ha döpt filerna (steg 4) – ska exportera dem till iTunes (steg 5),
svaras det att
"Unable to connect to ITunes.
Please make sure that iTunes has no popup wndows open, then hit OK"
Inga "popups" öppna."
Klickar på ok - inget händer.
Måste tvångsavsluta.
¿¿??

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2010-03-21 19:55

Jag har samma problem, men ingen lösning!

1
Bevaka tråden