Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

nytt på fronten "fjärrkontroll till touch"?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nacka
  • 2009-03-22 10:34

Frågan har ju varit uppe tidigare men jag har inte hittat ngt som funkar bra. Eftersom utvecklingen går framåt så känner jag att det är dags att kolla runt igen.

Jag söker en fjärrkontroll till tochen som jag kan ha när jag har den i fickan el i väskan. Jag köpte en variant från 24.se (som såg ut som den som fanns till ipod mini tidigare) men den funkade tyvärr inte så bra. Kanske ska tillägga att jag inte är intresserad av att använda earplugs, utan jag vill kunna använda mina koss-lurar.

Någon som vet om det finns ngt nu? Apple verkar inte ha ngt som funkar ännu...

Är det bara jag som saknar möjligheten till fjärrkontroll/radio?
jag fattar inte vad problemet kan vara, det känns ju som ett stort steg tillbaks att det finns till classic men inte till en nyutvecklad produkt.

Tacksam om ngn har koll på alternativa produkter och om det är ngt på g från apple.

/henka

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2009-03-23 16:03
  • Medlem
  • Nacka
  • 2009-03-29 11:29

Tackar!
Den är dock oroväckande lik den jag köpte från 24.se, som funkade sådär.

/henrik

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-03-30 11:11
Ursprungligen av kine:

Tackar!
Den är dock oroväckande lik den jag köpte från 24.se, som funkade sådär.

/henrik

Vad menar du med "funkade sådär"?

  • Medlem
  • Nacka
  • 2009-04-12 08:34

man var tvungen att trycka hårt och flera gånger på knapparna för att ngt skulle hända. funkade tillräckligt dåligt för att jag inte skulle använda den alls.

jag hade apples fjärrkontroll (till ipod mini) som såg ut som den här och den funkade och kändes ok. den här känns pirat.

/henka

1
Bevaka tråden