Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skyddar Apple iTunes Store bildmaterial?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2009-04-25 18:14

Är bildmaterial skyddat av Apple iTunes Store? Måste jag köpa ett album eller en enstaka låt för att få tillgång till iTunes Stores fina omslag?

Jag importerade precis en CD skiva med artisten "David Moufang & Pete Namlook" Skivan heter "Move D - Namlook XV: Raumland Sphäre".

Skiva finns att köpa hos iTunes, mitt problem är att iTunes vägrar hämta bildmaterial till min skiva trots alla försök till att ID-tagga min importerade music exakt så som "Originalet" hos iTunes Store.

Det flesta skivor får omslag automatiskt efter import, men ett fåtal vill sig inte! Har apple blockerat hämtning av bildmaterial för vissa album? Jag använder iTunes 8.1.1 (10) och har givetvis ett registrerat konto, och jag köper ibland musik och programvara som ej finns i fysisk form.

Jag vet att det går att googla och leta efter omslag men i det flesta fall är kvalitén på bilderna dålig och lågupplöst, Jag gillar Apples egna rena omslag!

Någon som vet? Har fått för mig att detta problem har dykt upp nyligen...?

Jag importerar alla mina fysiska skivor från CD till Apple Lossless (ALAC).

Radera namnet och välj bara

David Moufang -

Så skall det fungera

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2009-04-25 23:50

Tack! Tänk vad enkelt det kan vara! - Tagga rätt helt enkelt!

1
Bevaka tråden