Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync med mobil - jag blir tokig!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kör iSync tillsammans med en Ericsson T610 på en PB G4 12" och det har funkat hyfsat tills nu... Efter att syncen inte riktigt fungerade på båda hållen gjorde jag en "Reset device" med iSync. Som förväntat tömdes telefonboken i min mobil, men efter detta lyckas jag inte få en enda kontakt att trilla tillbaka till telefonen...

Jag har gjort "remove device" i iSync och lagt upp igen. I nästa skede har jag testat båda varianter som finns att välja vid första synkronisering (reset och merge)... Funkar inte alls... Telefonboken förblir tom. Inga felmeddelanden...

Tipsa mig om lösning... så blir min dag en bättre sådan.

  • Medlem
  • 2003-07-21 11:35

Ta bort datorn ur listan över kopplade enheter i telefonen. Jag har också haft problem med det där, det fungerade för mig.

Hmm, det testade jag aldrig... kanske kan vara bra till nästa gång det strular. Tack.

Jag lyckades just ställa saker till rätta genom att köra Apples iSync Utilities som tar bort betarester. Sen installerade jag 1.1 igen och nu fungerar det bättre än någonsin. Gitt!

1
Bevaka tråden