Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

digitalmixer ?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2009-07-17 22:33

Är sugen på att skaffa en bra digitalmixer att kompletera studion med, känns som en kompakt bra sån kunde vara mkt bra å ha i allmänhet (kör ljud ute å kan va nais med en mixer man kan och som har efekter för sånnt)

Och vill även kompletera min ljudkräfta som är lite svårt å få kanalerna å räcka till på i waldorfskolan....

Nån som kör elektrojams på nått liknade?

ps. kommer bra överens med menyer i allmänhet... och med min kräfta och outbårds så kommer det nog funka med ljudbilden, vissa ljud vill man köra på en ren mixer ibland, å mosa vissa i den bruna...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-07-18 10:01

Jag körde med en Yamaha 01V ett bra tag. Trevlig mixer som går ner i ett SKB pop-up-case. Vet inte om det är tillräckligt kompakt för dina behov. Undvik Promix01, de är inte bra. 03D börjar bli till åren och får problem med displayer och reglar.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-07-18 10:28

Yamaha LS9 är fin, enda som kan vara en nackdel är att yamaha's mixer"librarian" inte finns till OSX på den modellen - om de inte fixat det nu...

1
Bevaka tråden