Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ikoner till köpta Apps / Spel saknas i min ipod efter Synkronisering

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2009-08-24 07:12

Min iPod Touch G2 (OS 3) fungerar inte som tidigare.

Mitt problem dök upp för någon dag sedan, jag köpte ett program och synkroniserade som vanligt, men när jag skulle köra applikationen så hittar jag inte ikonen till programmet.

När jag började att leta så såg jag att andra program jag köpt saknades på mina app-sidor i iPoden! Jag hittar programmen om jag gör en spotlight-Sökning, och programmen / Spelen går att starta den vägen, men varför ser jag inte ikonerna till vissa program?

Jag testade att köpa ett app via iPhonen och det snurrar och applikationen laddas ner, men nu "Hoppa" den inte till stället där programmet installeras och ikon saknas. Vad är detta? Jag har provat all, tömt och rensat och installerat om allt men mitt problem kvarstår.

Denna iPod är helt orörd jag har inte Jailbreakat den. Snälla någon här som vet?

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2009-08-24 09:27

Kan mina problem bero på att jag har över 148 apps? iPoden / iPhone klarar väl bara 9 sidor? plus "Fab 4″ eller finns det något sätt att få mer sidor tro?

Eller är jag helt ute och svävar? Jag har haft iPod sen Click Wheel modellen från 2004, men tekniken har gått framåt för snabbt för Nelson.

Nelson, det är lönslöst att fråga
Alla vi veteraner har flytt från 99.se vad som är kvar vet jag inte hehe
Ungefär som att gå in till Machuset i Borås... Hej jag skall ha en iMac 24"... Ehhh vaa... ehh aha dator. Vänta lite så skall jag ta reda på om det finns en sådan i sortimentet! .... sa du att den heter iMac

1
Bevaka tråden