Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Halebop, hur lång tid innan nytt abbonemang fungerar?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Tranemo
  • 2009-09-16 17:52

Hejsan!

Fick hem min iPhone med ett nytt abonnemang och telefonnummer osv idag, problemet
är att det står "Ingen service" uppe där leverantörsnamnet skall stå, någon som vet hur lång tid det brukar ta innan abonnemanget blir aktiverat?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-09-17 09:20
Ursprungligen av x-per:

Hejsan!

Fick hem min iPhone med ett nytt abonnemang och telefonnummer osv idag, problemet
är att det står "Ingen service" uppe där leverantörsnamnet skall stå, någon som vet hur lång tid det brukar ta innan abonnemanget blir aktiverat?

Ring dem och fråga.

För mig tog det 3 dagar för att flytten från tele2 skulle bli klar men sen funkade allt. Halebop måste hinna få in ditt godkännande och registrera det innan dem aktiverar. Det var det svar jag fick när jag köpte min fast nu funkar allt kanon

  • Medlem
  • Tranemo
  • 2009-09-17 15:19
Ursprungligen av kenjon:

Ring dem och fråga.

Går inte!

Ursprungligen av peter289:

För mig tog det 3 dagar för att flytten från tele2 skulle bli klar men sen funkade allt. Halebop måste hinna få in ditt godkännande och registrera det innan dem aktiverar. Det var det svar jag fick när jag köpte min fast nu funkar allt kanon

Mitt är helt färskt, ingen flytt eller något! :S

Skicka ett mail och be dem aktivera. Det funkar faktiskt bättre än vad man tror. Jag skickade och bad dem aktivera så snabbt som möjligt och fick till svar att det tog 3 dagar.
Lycka till! Det löser sig väldigt snart. Snart sitter du med ett leende / Ptr

1
Bevaka tråden