Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Xbox blir en mac

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2009-11-25 11:24

Detta är inte bara en otroligt snygg modd, det märks att den som skapat filmen är en mactaliban också, värt 10 min av din tid, helt klart

YouTube - OS Xbox Pro Video Worklog

  • Medlem
  • 2009-11-25 18:02

Hur kommer det sig att Jesper inte sträcker ut sin långa moderatorarm över detta inlägg? Med tanke på vilket jävla liv det blir om någon ens råkar andas en tanke på att göra det omvända?

Ursprungligen av Dalle:

Hur kommer det sig att Jesper inte sträcker ut sin långa moderatorarm över detta inlägg? Med tanke på vilket jävla liv det blir om någon ens råkar andas en tanke på att göra det omvända?

1. Om man ser något som man tycker är fel på forumet, så ska man inte uttrycka detta genom att skriva offtopic-inlägg i tråden, utan man ska klicka på "Rapportera" i stället.

2. Jag förstår inte vad du menar med "det omvända" (svara gärna via PM, så behöver vi inte bli mer offtopic här)

3. Visst skulle man kunna ta bort den här tråden för att datorn på filmen blir en "Hackintosh" med EFI-X. Men så länge det inte blir diskussioner om: "Hur gör man för att installera OSX på en PC", eller "Hur fungerar den där EFI-X egentligen", så tycker jag att detta är ganska harmlöst - en kul och intressant film om att modda en dator. Någon annan moderator tycker kanske annorlunda, men jag tänker inte ta bort den nu iallafall.

/Mod

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2009-11-25 20:37

Synd man inte fick se så mycket mer av slutprodukten.

Men jag tror nog en Mini G4 med SNES emulator slår den där saken

  • Oregistrerad
  • 2009-12-03 21:41
Ursprungligen av Csoft:

Synd man inte fick se så mycket mer av slutprodukten.

Men jag tror nog en Mini G4 med SNES emulator slår den där saken

Ja en G4 med SNES emulator spelar säkert många XBox spel...

  • Medlem
  • Nacka
  • 2009-12-03 17:37

Som tekniknerd tycker jag det va jättekul att se allt meckande! Kul film!

1
Bevaka tråden