Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Motlut för Nokia

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tidigare bloggade jag på Macpro om hur Nokia nu tvingas stänga sin stora butik i centrala London. Trots att den ligger mittemot Apples stora butik på Regent Street så har Nokia inte lyckats locka några besökare till butiken.

Men det var inte nog för Nokia, som nu stänger ytterligare två så kallade flaggskeppsbutiker, fast denna gång i USA. Närmare bestämt är det i New York och Chicago som butikerna slås igen.

Jag finner det en aning intressant att Nokia inte har mer uthållighet. Att etablera en serie butiker på en marknad som redan är minst sagt trång är inte enkelt och Apple, som ju hållit på med detta i snart tio år, hade ju inte heller framgång från dag ett men ihärdigheten har betalat sig rejält för Apple.

Nokia hoppades kanske på lite snabba pengar och att få framstå som hippa, vad vet jag.

Läs vidare här.

En stor tumme upp för bildvalet som verkligen illustrerar att Nokia är ett modernt företag med framåtanda!

Hannes

Spännande, men å andra sidan är Nokias marknad de billigare länderna och Finland..

Måste bara testa att skriva ordet: intressant samt dsfnuisfsiutredfjnisf. Och se om det verkligen kommer 3-länkar.

Update:
Skumt - nu försvann alla länkar.

Ursprungligen av iJohannes:

Måste bara testa att skriva ordet: intressant samt dsfnuisfsiutredfjnisf. Och se om det verkligen kommer 3-länkar.

Update:
Skumt - nu försvann alla länkar.

vae? länkar? ordet? ???

1
Bevaka tråden