Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kreativ? Se hit!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-12-14 20:05

Hej!

Jag heter Charlotte och utför en enkätundersökning till min C-uppsats i Kognitionsvetenskap på Göteborgs universitet. Väldigt förenklat går mitt projekt ut på att försöka skapa en universell definition av vad kreativitet är.

Om ni har några minuter över får ni gärna fylla i min enkätundersökning. Det är endast nio ja- eller nej-frågor och vill man spendera mer tid och utveckla sina svar är det helt frivilligt. Mac-användare är ju kända för att vara kreativa så jag tänkte att detta forum kunde passa...

Undersökningen är på engelska men vill man lämna kommentarer får ni så klart göra det på svenska!

Här finns en länk till undersökningen

Tacksam för all hjälp jag kan få!

De flesta av oss här är intresserade, men vi äro luttrade. Du är inte först. Du kommer (säkert) få åsikter om frågorna och alla vill kunna se resultatet.

Kan du nämna hur resultatet kan komma deltagarna i undersäkningen till godo?

Kan ju också vara bra att du förklarar Staffan Wilhelm's roll i det hela eftersom mailen går till honom.

Kul undersökning annars.

det är ju ett vetenskapligt projekt på GU, så i slutändan kommer det väl hela samhället till gang på ett eller annat sätt genom universitetens "tredje uppgift"...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-12-14 22:53

Tack för alla som har (eller kommer) medverka i undersökningen.
Jag kommer se till att ni får ta del av resultatet när uppsatsen är klar. Det blir i slutet av januari om allt går som det ska.

Som gabriela nämnde kommer uppsatsen publiceras för alla att se på hemsidan för Kognitionsvetenskap på Göteborgs universitet men jag ska se till att ni får en direktlänk!

Återigen, väldigt tacksam för er hjälp!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-15 00:30

Bra undersökning!

Tack för info, det känns som det här är solitt och seriöst.
(vi har haft undersökningar som varit bristfälliga tidigare...)

ser med spänning fram mot en länk till ett resultat.

Under tiden uppmanar jag sp många som möjligt ta sig de fem minuter som undersökningen kräver.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-15 07:31

Trevlig undersökning.

1
Bevaka tråden