Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svenska ljudböcker på iTunes!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

kanske inte är först med detta... men jag hittade ett gäng svenska ljudböcker på iTunes! Ifall man loggar in på istory.se så finns det hyfsat många svenska titlar där. Priserna ligger på 60 - 170 spänn.

over and out.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2009-12-16 23:27

Kallar du det "många"? Uselt utbud.

Ursprungligen av ljudboksstudion:

kanske inte är först med detta... men jag hittade ett gäng svenska ljudböcker på iTunes! Ifall man loggar in på istory.se så finns det hyfsat många svenska titlar där. Priserna ligger på 60 - 170 spänn.

over and out.

Och det råkar inte vara som så att just du ÄGER nämnda studio och passar på att använda 99.se för lite smygreklam.

Det KÄNNS lite ärligare att du säger :

"Hej, jag heter jhjhhj och förestår en affär som säljer sv ljudböcker....

Vi har en del titlar och vi skulle önska feedback från 99.se

Som tack ger vi 99.se's medlemmar 10% om ni fyller i enkäten på siten"

Som det ser ut nu lägger du ett "tips" om din egen butik... ser ju lite avigt ut.

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2009-12-17 11:52
Ursprungligen av Goflorp:

Och det råkar inte vara som så att just du ÄGER nämnda studio och passar på att använda 99.se för lite smygreklam.

Det KÄNNS lite ärligare att du säger :

"Hej, jag heter jhjhhj och förestår en affär som säljer sv ljudböcker....

Vi har en del titlar och vi skulle önska feedback från 99.se

Som tack ger vi 99.se's medlemmar 10% om ni fyller i enkäten på siten"

Som det ser ut nu lägger du ett "tips" om din egen butik... ser ju lite avigt ut.

Verkligen, att lägga "tips" om sin egen butik ser verkligen avigt ut, dessutom gör det mig avig till nämnda tips.....

Dessutom tycks du ha gjort smygreklam en gång tidigare, för några månader sedan:

http://www.99.se/1829980-post4.html

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2009-12-17 14:48

Jag tycker inte det gör så mycket. Tyvärr går det ju inte söka på språk på iTunes, så tipset är helt klart användbart om det nu inte vore för att det är så få titlar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-18 13:54

Om trådskaparen bara är ärlig med var han eller hon kommer ifrån är det en annan femma. Då tycker jag att det är helt okej att posta en tråd, så länge man inte går till överdrift och låter det övergå i någon slags spamverksamhet.

Ursprungligen av Pluffo:

Om trådskaparen bara är ärlig med var han eller hon kommer ifrån är det en annan femma. Då tycker jag att det är helt okej att posta en tråd, så länge man inte går till överdrift och låter det övergå i någon slags spamverksamhet.

Ja, helt riktigt.

Här var en annan kille som började med att presentera sig, berätta i vilken egenskap han var här (han översatte ett tyskt program till svenska) . Nu hade han gjort en rejäl upprensning i den svenska versionen...
Fastän han pratade lite i egen sak kände jag mig glad och nöjd med det jag läste, vad bra tänkte jag.
Hade han istället smugit med det och kommit med ngt förtäckt tips hade jag nog bara blivit förbannad.

Det gör skillnad som natt och dag HUR det hela framställs.

Han var dessutom intresserad av en dialog och tog emot tips.
Inte bara posta och dra (man ser ibland att de som gör reklam har 3 inlägg på forumet)

1
Bevaka tråden