Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var finns iPhoto?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-12-27 19:20

Jag har en macbook med Leopard. Men jag har inget Iphoto, och kan inte hitta skivorna, hur ska jag göra då?

//Karin

Om du inte har kvar originalskivorna så blir det väl helt enkelt att köpa iLife '09 från applestore eller någon återförsäljare?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-12-28 15:08

Hittade lite Appleskivor nu! Vilken skall jag använda Mac OS X Install disc 1 /2 eller Mac OS X Leopard Install Disc eller Mac OS X Leopard CDU drop-in DVD?

Tack för hjälpen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-28 15:39
Ursprungligen av Karinnn:

Hittade lite Appleskivor nu! Vilken skall jag använda Mac OS X Install disc 1 /2 eller Mac OS X Leopard Install Disc eller Mac OS X Leopard CDU drop-in DVD?

Tack för hjälpen

Någon av Mac OS X Install disc skivorna. Tror mappen heter Optional Installs. Om du inte behöver IDVD och Garageband så avmarkera de två programmen då de tar upp massor med plats.
När du installerat iPhoto så se till och ladda ner de senaste uppdateringarna till iPhoto (och till resten av datorn också) under Äpple > Programuppdatering. Allt som kommer upp där är sådant din dator har användning av.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-12-28 15:56

Provade med både skiva ett och två, men något Iphoto fanns det tyvärr inte?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-12-28 16:05

Tror jag hittat, fick hjälp via en annan tråd, tack iaf

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-28 16:32

Skriv hur du löste det så andra kan lösa sina problem med hjälp av den här tråden.

1
Bevaka tråden