Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

12 Dagar av gratis grejer i Appstore

Tråden skapades och har fått 49 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Tjipp!
Som ni kanske hört så delar Apple ut gratis låtar, Program, Spel etc i 12 dagar. Varje dag en ny produkt gratis.
Tänkte uppdatera den här tråden så fort någon nytt blir gratis!

Idag är de Trivial Pursuit som är gratis!

Återkommer imorgon med nästa uppdatering!

//Peter

Senast redigerat 2009-12-30 00:46

Går det inte att ta ner via AppStore?

  • Avstängd
  • International user
  • 2009-12-28 08:39

Ladda ner det här programmet så får du alla gratis grejjer automagiskt.

iTunes Store

TP @ iTunes

Automatiskt å Automatiskt, de är ett program som säger till dig varje dag att de nu finns en ny sak att ladda ner. Ungefär var den här tråden också gör.

Annars har ni direkt nerladdning av TP här: TP @ iTunes

//Peter

Senast redigerat 2009-12-30 00:46

Det går bra att ladda ner via appstore och iTunes från självaste iPhone->en.

Ursprungligen av Einar Lindgren:

Det går bra att ladda ner via appstore och iTunes från självaste iPhone->en.

Självklart, som vilket annat program som helst? (förstår inte om de var en fråga eller ett påstående..)

Det är inte jag som frågar. Se inlägg två

Ursprungligen av lurefiix:

Självklart, som vilket annat program som helst? (förstår inte om de var en fråga eller ett påstående..)

Kunde ta hem det via datorn, men hittar det inte på iPhonen via AppStore där. Var så jag menade.

haha my bad. Skyller på att de är morgon, lite trött är man ibland.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-28 11:11

Jag kunde inte ladda hem programmet via AppStore - kanske för att jag har ett australiensiskt konto - men det gick alldeles utmärkt att ladda hem via iTunes och lägga över till iPod:en.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2009-12-28 12:40

Jag lyckades ta ner TP idag direkt till min iPod touch. Men jag har ju ett svenskt konto.

Ahha ha, men är din iPhone kopplat till svenska Appstore och med rätt tid och datum?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-28 13:37

Vad hade de för något kul den 26 och 27 december?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-12-28 13:45
Ursprungligen av andy.c:

Vad hade de för något kul den 26 och 27 december?

26 December: en låt med Foo fighters, 27 December: David Guetta - If We Ever.

Darn vad snabb du var på att svara.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-28 14:05

Jag är måttligt imponerad av TP, alldeles för många frågor och laddningsskärmar innan man kan börja spela! EA har ju helt klart missat det här med att det är en mobil och man vill spela en liten stund on the go.

Tyucker TP var kul, lagom nivå på frågorna.

Dock undrar jag över 12 days-appen; är det bara hos mig push notifications inte funkar? Den frågar om tillåtelse, och jag ger den full tillåtelse, men inget händer.

Ursprungligen av Leftrustle:

Tyucker TP var kul, lagom nivå på frågorna.

Dock undrar jag över 12 days-appen; är det bara hos mig push notifications inte funkar? Den frågar om tillåtelse, och jag ger den full tillåtelse, men inget händer.

Det fungerar finfint...

Ursprungligen av Leftrustle:

Tyucker TP var kul, lagom nivå på frågorna.

Dock undrar jag över 12 days-appen; är det bara hos mig push notifications inte funkar? Den frågar om tillåtelse, och jag ger den full tillåtelse, men inget händer.

Den funkar, men tror den funkar på olika tider på dan och bara en gång. min kommer kring kl 12 en ruta, å missar man de säger den inte till mer..

Fasen... Vad beror det på då månne.

Ok, och har man redan laddat ner s¨å händer antagligen inget. Får lugna mig lite.

Fjärde dagen här

Då var fjärde dagen här, och idag bjuder de på Leona Lewis - Happy

Så tyvärr blev de inget program idag. Bättre lycka i morgon..

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-12-29 10:14

TV4 Play

finns för gratis nedladdning nu!

Ursprungligen av kenjon:

finns för gratis nedladdning nu!

Lite offtopic men TV4 play finns här: TV4 Play

Vilka fruktansvärt hemska låtar det skänks från 12-dagarslådan. Foo Fighters är väl helt okej, men Autotune-skiten (David Guetta) och Stomptjomp-fulremix av en redan styltig Leona Lewis - urk..

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-12-29 11:53
Ursprungligen av Einar Lindgren:

Vilka fruktansvärt hemska låtar det skänks från 12-dagarslådan. Foo Fighters är väl helt okej, men Autotune-skiten (David Guetta) och Stomptjomp-fulremix av en redan styltig Leona Lewis - urk..

Håller med där, jag lyssnade inte många sekunder på David Guetta innan jag stängde av den. Lite mer intressanta Apps vore skoj

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-29 12:02
Ursprungligen av Einar Lindgren:

Vilka fruktansvärt hemska låtar det skänks från 12-dagarslådan. Foo Fighters är väl helt okej, men Autotune-skiten (David Guetta) och Stomptjomp-fulremix av en redan styltig Leona Lewis - urk..

Vilken Foo Fighters låt var det?

Mmm kan inte mer än hålla med jag me.

Ge oss Apps i stället.

----Wheels----

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-29 13:19

Aha, bra låt men den har jag redan.

Bevaka tråden