Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Errr? Stulen?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Luktar ju stöldgods lång väg.

Fantastisk kille som verkar få en 20000:- dator i veckan.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2009-12-31 10:42

Och varför skulle han packa upp den om han redan fått en annan. Fanns en liknande till salu på Blocket i Jokkmok i går, den var i orörd i kartong och kostade bara 3500:-. enligt säljaren en vinst på någon auktionssajt.

Undra vad han säger när man frågar efter kvittot som han påstås ha då.

Roligast måste ju vara att be att få serienumrwt på den.
Tokroligt höra alla jättesmarta bortförklaringar ...

Är det ngn som har orken?

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-31 12:05

Tror ni ens att det finns någon dator? Jag tror det hela går ut på att få in 5000 snabba på kontot för att mätta ett drogsug såhär på nyårsafton. Bara en tanke...

Jag slutade för övrigt att handla på blocket 2001 när jag fört över 3000kr till en drogmissbrukare i tron om att det fanns en ny fin mobiltelefon som skulle skickas till mig. Fick tillbaka de pengarna med ränta efter över ett års snurrande i rättssystemet.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2009-12-31 12:39

Jag är bara 2 mil från Karlshamn. Någon som vill prova sin lycka? Jag kan köra och hämta!

Jag har kontanterna också, så det är bara att ringa honom så kan jag åka och köpa den

Ursprungligen av bollman:

Jag är bara 2 mil från Karlshamn. Någon som vill prova sin lycka? Jag kan köra och hämta!

Jag har kontanterna också, så det är bara att ringa honom så kan jag åka och köpa den

Snälla Bollman, bara för att jäklas lite, kan du inte maila och säga det.
Kan komma och hämta... etc..

"Nae, du vet datan ä hos en kompis då va, i Arvidsjaur nu över nyår vettu...."

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2009-12-31 16:30

Och nu var annonsen borta... hm...

Han blev säkert "skitskraj" när han läste om era planer och drog sig ur.

1
Bevaka tråden