Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min presentation!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2010-01-01 13:51

Tänkte presentera mig efter rekomendation från "är du en switcher"-tråden.

Jag heter Jocke och är 23år gammal. Jobbar som installations elektriker. På vardagarna är det jobb som gäller både genom arbetet och utanför. Men så fort jag har tid över umgås jag med mina vänner. Det blir även en del sittande vid datorn. Har varit forum-frälst sedan jag skaffade internet. Så jag sitter på diverse forum som intresserar mig (Minhembio, 99, MW, Bygga Hus, Zatzy, mfl).
Ett annat intresse är film och serier. För tillfället kollar jag på House och battlestar galactica.

Utför lite renoveringar här hemma när tid finnes. Snart är lägenheten helrenoverad.
Jag är en rastlös person, så det kanske blir en ny lägenhet/hus att börja renovera.

Äger en iPhone 3Gs och en iMac 27".

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-01-01 17:17
Ursprungligen av Bloink:

Tänkte presentera mig efter rekomendation från "är du en switcher"-tråden.

Jag heter Jocke och är 23år gammal. Jobbar som installations elektriker. På vardagarna är det jobb som gäller både genom arbetet och utanför. Men så fort jag har tid över umgås jag med mina vänner. Det blir även en del sittande vid datorn. Har varit forum-frälst sedan jag skaffade internet. Så jag sitter på diverse forum som intresserar mig (Minhembio, 99, MW, Bygga Hus, Zatzy, mfl).
Ett annat intresse är film och serier. För tillfället kollar jag på House och battlestar galactica.

Utför lite renoveringar här hemma när tid finnes. Snart är lägenheten helrenoverad.
Jag är en rastlös person, så det kanske blir en ny lägenhet/hus att börja renovera.

Äger en iPhone 3Gs och en iMac 27".

Välkommen i gänget. Battlestar Galactica rockar Fett !!

Du har värdefulla prylar i din ägo. Vårda dom ömt

Välkommen ombord skutan.

Bra med folk som vana vid forum - kika runt lite nu och kolla in vad vi hittar på.
Frågor? Kom igen, skall svara så gott jag kan...

  • Administratör
  • Lund
  • 2010-01-01 22:15

Välkommen!

1
Bevaka tråden