Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

crackade Cydia och Rock program?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,
Jag är helt ointresserad av att ladda ner crackade iTunes program, för de känns mer som "ärliga" kvalitets program som oftast säljs till ett riktigt bra pris.

Men där emot känner jag väldigt liten lust att betala för program på Cyda resp. Rock, då de känns lite som att betala för piratebay. Dock är jag mycket väl medveten om att många av programmen är riktigt grymma och har många timmars arbete bakom sig, så undantag finns.

Men de jag undrar är ifall de finns crackade program för Cydia alt Rock. I alla fall för ändamålet att se ifall de är värt att betala för?

Hoppas jag inte bryter mot 70 olika forum regler nu.

Kan du skriva om det där på svenska?

Kan du vara mer dryg?
Nope de kunde du inte. Check.

Nu är de svårt att skriva med en långsam fördummande röst, så när du läser detta lägga gärna till de för effektens skull. "Finns de några crackade Cydia / Rock program, då jag vill ha bra kolla på vad jag betalar för innan jag köper de."

Trodde: "Keptang Senior" stod för att du varit medlem länge, inte att du var trött gammal gubbe. Ledsen, my bad.

Men återkom gärna ifall jag kan klargöra något mer för dig..?

Ursprungligen av lurefiix:

Hej,
Jag är helt ointresserad av att ladda ner crackade iTunes program, för de känns mer som "ärliga" kvalitets program som oftast säljs till ett riktigt bra pris.

Men där emot känner jag väldigt liten lust att betala för program på Cyda resp. Rock, då de känns lite som att betala för piratebay. Dock är jag mycket väl medveten om att många av programmen är riktigt grymma och har många timmars arbete bakom sig, så undantag finns.

Men de jag undrar är ifall de finns crackade program för Cydia alt Rock. I alla fall för ändamålet att se ifall de är värt att betala för?

Hoppas jag inte bryter mot 70 olika forum regler nu.

Håller inte med för fem öre.
Tycker inte vi diskuterar cracks av sådana program heller.

Ursprungligen av lurefiix:

Hoppas jag inte bryter mot 70 olika forum regler nu.

Näe, men mot en regel: 99mac är inte ett forum för att få hjälp med piratkopiering, crack osv. Cydia eller App Store spelar ingen roll.

Därmed är denna tråd stängd.

1
Bevaka tråden