Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Youtube fungerar inte

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan har en jailbreakad iPhone 3g men kan inte kolla på youtube och vissa sidor som måste ha flashplayer. Har man fixat flashplayer till iPhone än och är det någon som vet varför jag inte kan kolla youtube eller har samma problem.

Mvh
simonjohansson

Flash finns inte till iPhone. Vad händer när du försöker använda YouTube-appen då? Du kommer inte direkt med någon vidare felbeskrivning...

står att jag inte kan ansluta till youtube

Ursprungligen av simonjohansson:

står att jag inte kan ansluta till youtube

VART står det?

Ursprungligen av theplague:

VART står det?

Ursprungligen av Tangen:

Står det i appen dvs Youtube appen, att du inte kan ansluta till Youtube, eller står det i Safari?

när jag är inne i både safari och i youtube appen så fort jag sätter igång appen säger den det och stänger ner

  • Medlem
  • International user
  • 2010-02-06 10:24
Ursprungligen av simonjohansson:

när jag är inne i både safari och i youtube appen så fort jag sätter igång appen säger den det och stänger ner

Startat om?

Soft reset?

Fungerar andra internetrelaterade program?

Ursprungligen av zappee:

Startat om?

Soft reset?

Fungerar andra internetrelaterade program?

startar om den relativt ofta och andra program som facebook google maps ebuddy fungerar så det är väldigt skumt

  • Medlem
  • International user
  • 2010-02-06 12:55
Ursprungligen av simonjohansson:

startar om den relativt ofta och andra program som facebook google maps ebuddy fungerar så det är väldigt skumt

Soft Reset eller återställ.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-06 00:20

Står det i appen dvs Youtube appen, att du inte kan ansluta till Youtube, eller står det i Safari?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-06 00:21

I appen så spelas material som kan visas på iPhone. Och Nej iPhone har inte möjlighet att visa flashsidor.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-06 09:03

Skumt, aldrig hört talas om - vi väntar och ser om någon på forumet har råkat ut för detta tidigare

/Tangen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-06 13:14

Har du jailbreakat (dvs hacktiverat din iPhone) och har problem med Push/YouTube/wifi eller GPS skall du köpa en Pushfix från Pushfix.info eller installera en 'variant' av en Pushfix från Cydia.

Repo-adressen är Cydia.pushfix.info

  • Medlem
  • International user
  • 2010-02-06 14:53
Ursprungligen av FreddeB:

Har du jailbreakat (dvs hacktiverat din iPhone) och har problem med Push/YouTube/wifi eller GPS skall du köpa en Pushfix från Pushfix.info eller installera en 'variant' av en Pushfix från Cydia.

Repo-adressen är Cydia.pushfix.info

Fyfan vad lågt att man behöver köpa tillbaka funktionalitet när man JBar...

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-02-06 15:28
Ursprungligen av zappee:

Fyfan vad lågt att man behöver köpa tillbaka funktionalitet när man JBar...

Jailbreaken är ju gratis, det tycker jag är ett stort plus.
Att sedan någon kan tjäna en krona på andras misstag gör väl inte så mycket. Jag skulle gärna betala några kronor för att få igång Push efter en jailbreak....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-06 16:56
Ursprungligen av zappee:

Fyfan vad lågt att man behöver köpa tillbaka funktionalitet när man JBar...

A small price to pay for a new phone... dubbelt så användbar som en icke-JBad. Oj, nu var vi där igen...

Ursprungligen av FreddeB:

Har du jailbreakat (dvs hacktiverat din iPhone) och har problem med Push/YouTube/wifi eller GPS skall du köpa en Pushfix från Pushfix.info eller installera en 'variant' av en Pushfix från Cydia.

Repo-adressen är Cydia.pushfix.info

Fungerar nu med youtubefix tack så mycket har räddat mitt liv!:D

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-02-06 19:24

Varsågod, det var så lite så

1
Bevaka tråden