Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skribenter Sökes till iPhone Blogg

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2010-05-11 21:20

Jag har nyligen startat en blogg som i första hand riktar sig människor med en iPhone eller Android lurar. Bloggen har bara funnits i en månad och jag jobbar nu hårt för att marknadsföra den och tycker redan nu att det verkar lovande.

Jag söker nu efter ett par skribenter som vill vara med att bygga upp sidan och fylla den med bra innehåll. Söker efter den som har ett brinnande intresse för iphone och/eller Android.

Har inga speciella krav på hur ofta du skriver eller vad du väljer att skriva om bara vi håller oss till ämnet mobiltelefoner och det som kretsar runt.

Jag har stora förhoppningar om att besökarantalet kommer att fortsätta att öka och då även inkomster från annonser och liknande. Givetvis kommer jag att dela med mig av dessa, även om det än så länge bara rör sig om några kronor per dag.

Är du intresserad så tveka inte att kontakta mig tompe@tompe.com

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-11 22:40

Har du lust att dela med dig av en länk till bloggen? Kanske kan ge folk en uppfattning om vilken potential som finns.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-05-11 23:57

Om åldern inte är något hinder så är jag intresserad (är 16) men hur ofta ska det skrivas?

  • Medlem
  • Borås
  • 2010-05-12 08:25

Javisst, här är länken. iPhone Bloggen

Åldern spelar absolut ingen roll, det viktigaste är att man har ett brinnande intresse och tycker att det är roligt att dela med sig av detta. Sen hur ofta du skriver är helt upp till dig men det är klart att det vore trevligt med många intressanta inlägg

  • Medlem
  • Borås
  • 2010-05-17 10:15

Ny har vi ett nytt namn och en ny adress MobilZonen.se

Söker fortfarande ett par skribenter. Söker dom som har ett brinnande intresse för mobiltelefoner och allt som kretsar runt detta. Behöver alltså inte anbart vara iphone då sajten kommer även kommer att handla om android, symbian osv.

  • Medlem
  • Borås
  • 2010-05-27 19:22

Jag har fått några som visat sitt intresse men är fortfarande på jakt efter skribenter som vill skriva lite, skulle vara extra roligt med någon som vill testa, tipsa och/eller skriva lite recensioner om spel och program till både Android och iPhone.

Hör av er!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-05-27 19:47

Kommer det skrivas om iPad apps osv på bloggen?

  • Medlem
  • Borås
  • 2010-05-27 19:49

Ja det kommer det säkert också att göras till viss del, om någon är intresserad att skriva om det.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-05-27 20:15

Naajs! Det skulle jag gilla att skriva om!

  • Administratör
  • Lund
  • 2010-05-28 00:27

om man får komma med förslag
Försök gör sidan lite mindre bloggaktik.
lycka till!

  • Medlem
  • Borås
  • 2010-05-29 10:27

Ja förslag är alltid välkommna, Tack

  • Medlem
  • Borås
  • 2010-08-29 19:56

Hej på er

Väcker liv i denna tråden igen, då jag söker efter ytterligare en (eller flera) skribenter till min blogg om mobiltelefoner. Söker i första hand någon som vill skriva om iPhone och/eller iPad. Allt som kretsar kring tex Apps, Recensioner, Tester, Tips, Artiklar och liknande...

Vi som skriver gör detta i första hand som en hobby och vid eventuella inkomster så delar vi eller använder det till annonsering, tävlingar eller liknande.

Hoppas att det finns några som har ett brinnande intresse för just detta och vill vara med

MobilZonen.se

Thomas, tompe@tompe.com

1
Bevaka tråden