Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 3GS andra-handsvärde?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som vågar gissa på vad iphone 3gs andra-handsvärde kommer att bli när nu när iphone 4 kommer?

Jag har betald mobil via jobbet så det vore perfekt för mig att köpa bara en iphone 3gs; men vilket andra-handsvärde vågar man vänta? det måste ändå finnas en massa high-end users som vill uppgradera?

Beror egentligen bara på tre saker:
1. Hur gammal den är
2. Om den är olåst eller ej
3. Skick

Du kan nog räkna med rena fyndpriset (runt 2000) och rena fyllepriserna (runt 4000-5000).
Jag hade nog personligen inte släppt min som är ett år gammal för under 2500-3000 typ. Den är olåst.

nya olåsta iPhone 3GS säljs på tradera för ca 5 000kr idag och runt 4 500kr låst men oanvänd.
tänkte själv försöka sälja av mig min om jag får en ny av telia efter lämnat in min på lagning.
får jag 4 000kr för den så är 6000kr inte speciellt farligt för att köpa en iPhone 4 från tex UK.

Ursprungligen av Ollebro:

nya olåsta iPhone 3GS säljs på tradera för ca 5 000kr idag och runt 4 500kr låst men oanvänd.
tänkte själv försöka sälja av mig min om jag får en ny av telia efter lämnat in min på lagning.
får jag 4 000kr för den så är 6000kr inte speciellt farligt för att köpa en iPhone 4 från tex UK.

Inte förren det händer något med den och du inte har svenskt garanti.

1
Bevaka tråden