Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bildskärmsbugg - skärmen konstant "inzoomad"

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har haft min lur nu i ett par veckor, så efter ett samtal i eftermiddags så tittade jag på skärmen och alla appar/ikoner är starkt inzoomade. Jag kommer plötsligt inte åt svaraknappen när det ringer då jag inte ser hela skärmen längre. Går jag in i en app så normaliseras bilden i några sekunder för att sedan snabbt återgå till inzoomat läge.

Jag hade inte uppdaterat till det nya OS4 när detta hände men har nu ikväll både uppdaterat OS och gjort en återställning. PROBLEMET KVARSTÅR!!!

Någon som känner igen denna bugg och är det någon som har en lösning eller förklaring. Det vore ju fruktansvärt att behöva lämna in telefonen på service efter ett par veckor. Ja, ni vet ju hur svårt det är att vara utan när man vant sig...

/Mike

Haha, vad jobbigt det är när man känner sig korkad. Men va skönt att det var så enkelt. Jaja, har ju som sagt bara varit användare i någon vecka.

Stort tack!

Ursprungligen av steelhammer:

Haha, vad jobbigt det är när man känner sig korkad. Men va skönt att det var så enkelt. Jaja, har ju som sagt bara varit användare i någon vecka.

Stort tack!

Skönt att det ordnade sig iaf

1
Bevaka tråden