Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hittar inte musik eller filmer i iTunes i iPad

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2010-07-07 14:39

He,

Är det någon som vet varför jag inte kan hitta vare sig filmer, böcker eller music i itunes-applicationen i ipad. jag har både loggat in i mitt svenska konto och även i mitt amerikanska konto men ser inte fil, böcker eller music menyerna i itunes. någon som vet?

Har du tryckt igång iTunes eller iPod på den?

  • Medlem
  • 2010-07-08 01:52

det har jag, jag ringde sen apple care och fick veta att tills apple bestämmer sig för att lansera ipad i Sverige, måste alla som vill handla på itunes med sina ipad skaffa en VPN-förbindelse, dvs utöver det faktum att du behöver ett utländsk kreditkort kopplade till ditt konto. Nät jag sedan frågade hur amerikaner utomlands ska kunna handla på itunes hade han inget svar. För övrigt vad är det för fel att t.ex. lansera filmer i itunes i Sverige, är det någon som vet varför vi inte för köpa filmer här?

Okej, jag förstod det som att du inte hittade ditt synkade material. Nu förstår jag vad du egentligen frågade.

Jag har testat ett amerikanskt konto i iTunes (på iMac/iPhone) utan problem men har aldrig behövt en VPN-förbindelse för att få det att fungera. Den känner väl av vilken typ av enhet man använder helt enkelt.

1
Bevaka tråden