Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone/Touch: Grafiska fel i AppStore

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-16 16:22

Är det fler än jag som upplever samma grafiska menyfel i AppStore nu sedan ca tre-fyra dagar?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-16 16:27

Japp. Troligtvis anpassat för 4:ans högre upplösning, men publicerat till alla nallar. Fixas troligtvis "inom kort".

Samma fel är tyvärr i iPhone 4.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-07-16 16:33

Det såg likadant ut hos mig nu när jag kollade. Jag har inte sett att det varit så tidigare.

Postade ett exakt likadant screenshot i 4.0.1-tråden igår. Dessutom stör jag mig på att man får halva App Store på svenska när man kör engelskt OS i iPhone. Det däremot har varit så rätt länge nu.

Upptäckte samma problem efter uppdaterat.

Jag stötte också på det här irritationsmomentet under veckan, närmare bestämt dök det upp under onsdagen om mitt minne inte sviker. Kommer att bli intressant att se Apple åtgärda och gärna inom kort.

Såg det på 3Gn också men sen också på iPhone 4..
Kom igen nu Apple.

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2010-08-04 22:05

Samma här, snacka om bugg. Hur kan Apple missa detta??

Ja nu har det varit så här ganska länge. Märkligt, lär ju inte behövas en iOS-uppdatering för att lösa det. Vakna Apple!

Idag på förmiddagen fixade de äntligen den här buggen. Tyvärr är dock fortfarande App Store halvt på svenska, halvt på engelska för oss som har svenskt iTuneskonto men som kör iOS på engelska.

Ursprungligen av Capeman:

Idag på förmiddagen fixade de äntligen den här buggen. Tyvärr är dock fortfarande App Store halvt på svenska, halvt på engelska för oss som har svenskt iTuneskonto men som kör iOS på engelska.

Det var på tiden. Vore trevligt om de löste det som du säger med svenskt/engelskt också, mycket irriterande..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-08-18 10:58
Ursprungligen av Capeman:

Idag på förmiddagen fixade de äntligen den här buggen. Tyvärr är dock fortfarande App Store halvt på svenska, halvt på engelska för oss som har svenskt iTuneskonto men som kör iOS på engelska.

Yes, jag såg att de nu ÄNTLIGEN hade fixat detta.

Jag kör dock iOS på svenska och använder svenskt iTunes-konto men lik förbannat är det blandat mellan svenska och engelska.

Wohoo! Nu ser det äntligen bra ut igen, om än att det är på engelska. Bättre än att det ser ut som 17!

1
Bevaka tråden