Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köa för iPhone 4 i Göteborg?

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-30 14:07
Ursprungligen av vanilj:

Är så hemma till slut. Kön på The Phone House gick framåt i sakta mak och de betjänade uppskattningsvis 6-10 kunder per timme. Vad jag förstod var endast en dator var uppkopplad mot Telia så expediterna fick turas om att använda den. Något sniket så tar de en extra avgift på Telia-abonnemangen så jag fick pynta upp 450 kr i butiken för min kombination av abonnemang och telefon. Det kunde man ju ha annonserat om...

Fick du även med en bumper i näven, eller måste du beställa det efteråt?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-30 14:12
Ursprungligen av Drakfot:

Fick du även med en bumper i näven, eller måste du beställa det efteråt?

Nej, det får man beställa efteråt. Det är ju Apple som står för den kompensationen och jag har inte hört om någon återförsäljare som tagit på sig att förmedla dem.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-30 14:13
Ursprungligen av vanilj:

Nej, det får man beställa efteråt. Det är ju Apple som står för den kompensationen och jag har inte hört om någon återförsäljare som tagit på sig att förmedla dem.

Jag kom precis på det när jag postat, tänkte ändrat / tagit bort min post men du hann att svara innan. Det finns ett program man laddar hem för att beställa det om jag inte missminner.
Tackar för uppdateringen

Jag fick en gratis Bumper av Telia, + att beställt från Ebay + Apples program för Bumper har jag också gjort 2 beställningar (2 telefoner) verkar dock vara lite leveranstid på dessa. Så jag kommer ha 4 st så det kan bli

Machuset i Borås hade ju också förhandsbokning av iPhone 4, men den lilla butiken hade ju inte ens fått hem dem till releasedagen Så dem som tyckte dem var smarta och beställa för att sedan bara knalla in på Fredagen och slippa kö, tji för er

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-31 20:13
Ursprungligen av @ndreas:

Machuset i Borås hade ju också förhandsbokning av iPhone 4, men den lilla butiken hade ju inte ens fått hem dem till releasedagen Så dem som tyckte dem var smarta och beställa för att sedan bara knalla in på Fredagen och slippa kö, tji för er

Japp, gjorde detta. Iof så är jag inte direkt bekymrad över att inte fått den i Fredags, speciellt då det uppstod lite andra kostnader som naggade på iPhone4-budgeten som fick gå före (ny toalett av alla saker ), dock får jag erkänna att jag just nu är lite mer sugen på Magic Trackpad att ha som komplement till datorn. Jag har idag en 3GS vilket fungerar ypperligt hitils. Men givetvis vill man ju ha en 4:a Fördelen med att kunna vänta är väl om de får för sig att ändra abbonemang osv efter ett litet tag (när det värsta lagt sig och de har bundit upp så många kunder de kunnat mm).

Kom nu nyss ifrån 3 butiken på Nya gatan i Nordstan,Gbg. Dom hade ca 40 tal 16G kvar iaf.
Sen så snackade jag med en säljare i butiken och enligt henne så kunder man låsa upp dom som man köpte med kontant kort. Detta skulle ta ca månad dock!!

Bevaka tråden