Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Janne Palmborg "Detta är mitt liv..."

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag sålde en PowerBook till en kille som kom hem till mej för att köpa den, men han kunde bara komma när hans personliga assistent kunde köra honom då han är handikappad. Vi mailade lite innan han kunde komma och när vi träffades gav han mej en bok, sin bok som han hade skrivit.

Mötet med honom gav ett visst intryck på mej och jag känner att det vore inte fel att i alla fall nämna honom här. Janne Palmborg heter han och när jag sökte med hans namn på Google hittade jag lite mer info, som han också berättat lite om när vi träffades.

Jag nämner detta för att dels är detta ett mycket viktigt ämne i dagens samhälle där alla ska vara så dj*vla snygga och hurtiga, men också för att jag själv har allvarligt skadade/handikappade speedway & mc kompisar.

Han verkar ha hjärtat på rätt ställe. Han har t.o.m. en iMac på omslaget av sin bok. (Hittar tyvärr ingen bild på nätet och Adlibris visar ingen bild).

Boken hittar ni här

Detta är mitt liv... (9197856614) av Janne Palmborg - Adlibris bokhandel

LCR

  • Medlem
  • Linköping
  • 2010-08-09 11:44

Här är boken på förlaget, tyvärr är omslaget litet, men man ser iMac:en:

https://www.vulkan.se/Presentation.aspx?itemid=39925

Mitt ex av boken är dessutom signerat.

Han gav mej boken och jag kände att det vore passande att få hans krumilur, men vill tillägga att hans namnteckning är betydligt bättre och mer läsbar än många andra jag sett!

LCR

Bjud in en hit, om han inte redan är medlem.
Funktionsnedsättning betyder ju ingenting här.

-om han skulle vara intresserad.

Ursprungligen av Goflorp:

Bjud in en hit, om han inte redan är medlem.
Funktionsnedsättning betyder ju ingenting här.

Ibland nästan ett krav...

Ursprungligen av Goflorp:

om han skulle vara intresserad.

Jag ska kolla med honom.

LCR

Ett sidospår kring "Bjud in"-funktionen har flyttats till:
http://www.99.se/feedback/279673-bjud-dina-vaenner-fungerar.html

/Mod

1
Bevaka tråden